Przegląd


Moja praca sprawia ostatnimi czasy, że nie ogarniam lekko tego i owego, czyli zaniedbuję pisanie. Będąc 100% kobietą popadam w zakłopotanie, zadręczają mnie wyrzuty sumienia. W wolnej chwili siadam i nadrabiam zaległości robiąc przyspieszony przegląd najciekawszych miejsc z ostatniego kwartału. Jak na kobietę przystało nienawidzę zakupów - szerokim łukiem unikam wszelkich molochów. Ale jest taki jeden co to mnie jakoś nie odstrasza, ale pochłania czas niezmiernie, więc wybierając się do niego muszę mieć spory zapas czasu, czytaj najlepiej cały dzień. IKEA - nie zdarzyło się, żebym opuszczała ją z pustymi rękami... ale tym razem poszerzyłam swoje rewiry zakupowe o kuchnię IKEI, sprawdzając serwowane przez nich jedzenia. Skusiły mnie pulpeciki wegetariańskie - mega warzywne w sosie pomidorowym podawane z puree. Na deser galaretka cytrynowa i kawa z dolewką. Za obiad zapłaciłam niecałe 20 złotych, więc warto przy okazji zakupów zajrzeć do nich na jedzenie. Już nie dziwią mnie dzikie tłumy. Jedyny mankament, jak dla mnie za daleko... ale czego się nie robi dla jedzenia... i zakupów.

Wykorzystując piękną pogodę po pracy człowiek w weekend nie pędzi na złamanie karku do domu tylko zaszywa się w parku na terenie rozległych Fortów Bema i leżakuje grając w gry planszowe, popijając lemoniadę tudzież piwo. W drodze powrotnej może wstąpić na wega przekąskę i chill w pełni słońca. A tuż pod domem znajduje cudeńko, które śni się po nocach, więc przeznacza słoik na pomarańczowe cacko, co to nie daje o sobie zapomnieć.




Kiedy wiadomo, że mamy przerwę, ale musimy wrócić do pracy namierzamy najbliższy lokal, żeby nie tracić czasu i zamawiamy pełny obiad, żeby dotrwać do końca dnia. Tym razem padło na DRUKARNIĘ, co to po sąsiedzku serwuje niezłe zestawy obiadowe iście domowe.


A tutaj gratka dla miłośników fotografii :-)


Na koniec... KROWARZYWA ma nową lokalizację - lemoniada skrywa ją :-) a ja po raz kolejny wszamałam CIECIOREXA i byłam mega zadowolona :-)


Brak komentarzy:

Copyright © 2014 bite me Martha , Blogger