Projekt Bornholm - Porter Bałtycki w Hoppiness Beer & Food


O moim zamiłowaniu do piwa rzemieślniczego pisałam już wielokrotnie. Do tego stopnia jestem zafiksowana, że pisząc pracę wyszukałam sobie pierwszy w Polsce Browar Spółdzielczy, pojechałam, degustowałam, materiał zebrałam. Na tyle zaprzyjaźniłam się z ekipą, że podczas Festiwalu Piwa rozlewałam dla nich piwo. 

Tym bardziej nie mogło mnie zabraknąć przy okazji premiery nowego piwa, które powstało
w ramach PROJEKTU BORNHOLM - pierwsza taka kooperatywna współpraca czterech bałtyckich browarów: browaru Svaneke, Browaru Spółdzielczego, Browaru Port Gdynia i Browaru Okrętowego. 



Wczoraj w Happiness Beer & Food miał premierę Porter Bałtycki- ciemne piwo dolnej fermentacji. Połączenie czekolady bałtyckiego portera z lukrecją i solą jest jak kobieta, która może nas zaskoczyć swoim wnętrzem.


 Porter Bałtycki w doborowym towarzystwie pszenicznego prosto z Browaru Spółdzielczego - piwo, które waży więcej ;-)


Ekipa twórców




                                                          A gdybym zgolił wąs...



                                               Królowa browaru jest tylko jedna
Agnieszka i Janusz - motor napędowy Browaru Spółdzielczego :-)
Kocham tych ludzi za ich pracę, pasję :-)  




    Po dobrym piwie z moją ekipą degustatorów udaliśmy się na włoską do Zapiexa ;-)



Brak komentarzy:

Copyright © 2014 bite me Martha , Blogger